Jeugd

HENGELSPORTVERENIGING "DE MAAS" Beugen
Opgericht 8 Februari 1933
Aangesloten sportvisserij Ned- K.v.K.
secr.: Dorpstraat 45a 5835AG
Beste jeugdvissers,
Op zondag 5 september 2021 organiseren wij, als HSV De Maas, een open jeugdwedstrijd aan het Ambtenarengat.
Dit viswater is gelegen aan het Laag Werveld tegenover de Moerbaan.
Dit zowel voor onze jeugdleden tot en met 14 jaar, als jeugd uit Beugen tot en met 14 jaar.
Voor deze wedstrijd dien je je van te voren aan te melden.
Aanmelden kan bij Sjaak: 06-11929131 of bij Frans: 0485-362036
Mocht je graag mee willen doen, en beschik je niet over een vishengel, laat het dan even weten, dan regelen wij dit voor je.
Verder zijn er leden van onze vereniging aanwezig.om je eventueel te helpen en van advies te voorzien.
Aanvang van de wedstrijd is om 10 uur en duurt tot 12.00 uur.
Aanwezig zijn om 9.30 uur om uit te loten, voor je visplek.
Er wordt gevist met de vaste hengel met dobber, met een maximale lengte van 6,5 meter.
Aas en visvoer worden door ons verzorgd. Heb je een maden doosje en emmertje, neem dit dan mee. Ook een stoeltje is wel gemakkelijk.
Na afloop wordt de gevangen vis gewogen en wordt de uitslag bekend gemaakt en prijsjes uitgereikt.
Voor de jeugd zorgen we voor een frisdrankje en voor eventuele ouders staat de koffie klaar.
Verder wensen wij jullie een fijne wedstrijd en een goede vangst.
Namens het bestuur
HSV De Maas Beugen.