Vergunningen

Betreft: Contributie HSV de Maas lidmaatschap 2021
BEUGEN, 05 november 2020

Geachte …………

Bijgaand treft u de digitale factuur aan voor de contributiebetaling 2021. U krijgt een digitale factuur omdat u nog geen machtiging tot automatische incasso heeft gegeven. Eind november ontvangt u ook een schriftelijke factuur. U kunt deze schriftelijke factuur weggooien als u deze digitale factuur al betaald heeft.

U kunt alsnog een machtiging geven door uw lidnummer en IBAN te mailen naar ledenadministratie@vispas.nl. U bespaart onze vereniging dan veel tijd, geld en energie.
Voor leden die hun contributie per automatische incasso betalen vervallen de € 5,00 aan administratiekosten.

Als u per factuur wilt betalen, dan bedraagt de verschuldigde contributie € 45,00 voor u.

De contributie voor uw lidmaatschap bestaat uit:
VISpas:€ 40,00
Administratiekosten:€ 5,00
Totaal:€ 45,00

Betaalt u vóór 2 december 2020
Dan stuurt Sportvisserij Nederland de VISpas 2021 van HSV de Maas nog voor 1 januari 2021 toe.
Betaalt u ná 2 december 2020, dan krijgt u de VISpas enkele weken na ontvangst van uw betaling thuisgestuurd. Vanaf 10 december is er ook een tijdelijk bewijs te downloaden via www.mijnsportvisserij.nl . Hiermee kunt u naar de waterkant. Leden kunnen het geld overmaken op:
IBAN: NL04INGB0650393872 BIC: INGBNL2A ten name van Sportvisserij Nederland.
Als kenmerk/omschrijving uw lidnummer ………. opgeven, anders kunnen wij uw betaling niet herleiden.

Wijzig zelf uw gegevens op www.mijnsportvisserij.nl
Dit is een online service-omgeving waarin u zelf zaken rondom de VISpas snel en gemakkelijk kunt regelen. U kunt eventueel ook contact opnemen met de ledenadministratie via ledenadministratie@vispas.nl.
Wilt u de VISpas 2022 van HSV de Maas opzeggen, dan moet dat voor 1 oktober 2021 gebeuren via www.mijnsportvisserij.nl . U bent dan per 1 januari 2022 geen lid meer van onze vereniging.

Met vriendelijke groet,
Bestuur HSV de Maas